isabellax

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Isabella - 20 september 2013 18:56

...så sant...

Köpte plockgodis idag, alltså varför kan jag knappt svara på är bara stressad och trött på att känna mig utmattad OCH ibland när man äter mycket plötsligt under en diet så sätter det rejäl fart på magen! Hur som helst vart jag verkligen inte så sugen längre när jag började äta och efter halva påsen ångrade jag med enormt... 


Ingen skada skedd dock - en dålig dag gör inte att man går upp alla kilon igen. Nu blir det BARA nyttiga dagar, lördag, söndag och måndag. På måndag reser jag ju bort så du får jag se hur det blir med maten.


I oktober ska jag testa 5:2 dieten, fast äta 1500 kalorier 5 dagar i veckan, alltså fortfarande vara hård mot mig själv under de normala dagarna. Om det inte fungerar så kör jag Kissie-dieten, 6:1, en frossardag i veckan :D

Av Isabella - 20 september 2013 09:38

 

Jag orkar inte... jag tränar som vanligt, åt ca 900 kcal tisdag och onsdag och så igår 1345 kcal - inte så farligt? eller?

jag började med en diet på 1300 kcal per dag men nu räcker det tydligen inte! måste tydligen svälta mig på 900 kcal för att gå ned i vikt :( j*vla sk*t


Vikt igår: 58.3 kg

Vikt idag: 58.7 kg


Kaloriintag idag: under 1000 kalorier tydligen, välkommen min nya ana-diet.

Kropp · Vikt
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards