isabellax

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Isabella - 18 september 2013 09:29

God morgon!


Siffrorna på vågen har varit lite upp och ned de senaste 3-4 dagarna men till min glädje pekade de rejält nedåt idag! Min nuvarande vikt är 58.6 och startvikt var 61.6 - exakt 3 kilo på 2 veckor! Första veckan gick jag ned 1,8 och den här 1,2.

Här är mitt BMI idag.


Mitt första delmål är att ha ett BMI på 19, under 19 är undervikt men 19 är fortfarande "okej". För att mitt BMI ska vara 19 måste jag väga 55 kg.   


Jag ska åka på semester i 14 dagar den 23 september - 8 oktober och vet att jag kommer gå upp cirka 2 kilo igen, dock har jag mycket mindre aptit nu så jag kommer definitivt inte frossa medvetet. "Semesterkilon" är lättare att gå ned också. Jag antar att min vikt den 23 september när jag åker kommer vara återställd innan oktober är slut :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards