isabellax

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Vad spelar det egentligen för roll?

Av Isabella - 22 januari 2014 17:34

Vikt igår 59.0 kg

Vikt idag? 100 kg?

Alltså..

Jag klarade av att vara positiv och fokusera på träningen i två veckor. Bra gjort.

Nu orkar jag verkligen inte längre. Åt äcklig choklad utan anledning och är så deprimerad att jag vill dö.


Mitt nya gym är superbra, Elixia, jag går på yoga och tränar intervaller och styrka. Förutom att jag inte har särskilt bra kondition så finns det 2 saker som hindrar min träning så enormt

1. Jag lider av hyperhidros, överdriven svettning. Skitkul. Mina fötter brinner upp av att springa på löpbandet i 10 min. I vardagen svettas jag som en gris hela tiden.


2. Jag är efterblivet dålig på kordination, vänster hand mot höger ben? va?






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 17 oktober 2014 11:02

Var äntligen och gjorde sista steget i min tandreglering, jag förlängde en tand och nu ser det nästintill perfekt ut :) wiiiii! Fick den vitaste färgen på förlängningen också ;)   Veckan har varit bra matmässigt, kanske lite mycket bröd men annar...

Av Isabella - 11 oktober 2014 22:09

Jag väger ungefär 100 kilo (mentalt), har ingen våg som jag känner för att testa min teori på men min mage har börjat bli degig och jag har nu storlek 38 :( Jag gissar på en vikt uppåt 65 kilo.. herregud.   Jag har börjat på en utbildning där all...

Av Isabella - 18 oktober 2013 19:30


Har hakat på en 30-day squat challenge, varför inte? Vem vill inte ha en snygg rumpa? Denna hittade jag på Tumblr bland flera olika varianter. Det känns bra att träna även de dagar jag inte går till gymmet.   Jag är på dag 3 idag, 75 squats :) ...

Av Isabella - 18 oktober 2013 08:51

Startvikt: 61.6 kg Vikt innan semester: 58.3 kg Vikt idag: 59.1 kg   Hej!   Jag vågade inte väga mig efter semestern, hade liksom ätit pommes frites varje dag i 14 dagar... Efter ett par dagar vågade jag dock väga mig, i tisdags, och våge...

Av Isabella - 20 september 2013 18:56

...så sant... Köpte plockgodis idag, alltså varför kan jag knappt svara på är bara stressad och trött på att känna mig utmattad OCH ibland när man äter mycket plötsligt under en diet så sätter det rejäl fart på magen! Hur som helst vart jag verklig...

Ovido - Quiz & Flashcards